Operator sustava skladišta plina - Podzemno skladište plina d.o.o. obavještava zainteresiranu javnost o početku javne rasprave vezane uz Prijedlog četvrtog izdanja Pravila korištenja sustava skladišta plina. Ovim putem pozivamo energetske subjekte te zainteresiranu i stručnu javnost da dostave svoje primjedbe, mišljenja ili očitovanja. Javna rasprava održat će se od 10. do 25. ožujka 2017. godine.
Na temelju članka 86. Zakona o tržištu plina (Narodne novine br. 28/13., 14/14. i 16/17), a uza suglasnosti Hrvatske energetske regulatorne agencije, tvrtka Podzemno skladište plina d.o.o. - kao operator sustava skladišta plina - donijela jePravila korištenja sustava skladišta plina UPR-204/2016 od 31. prosinca 2016., Izmjene Pravila UPR-011/2017. od 12. siječnja 2017., Dopune Pravila UPR-017/2017. od 30. siječnja 2017. te Izmjene Pravila UPR-049/2017. od 27. veljače 2017. S obzirom na to da se - ponajprije radi usklađivanja s Uredbom (EU) 312/2014 - ukazala potreba za izmjenom i dopunom određenih odredaba pravila korištenja sustava skladišta plina, Podzemno skladište plina d.o.o. predlaže četvrto izdanje Pravila korištenja sustava skladišta plina. Postupak savjetovanja:
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.