Dan plina 2013.

Dan plina 2013.

Svečanom sjednicom Skupštine Hrvatske stručne udruge za plin (HSUP), već tradicionalno, jedanaesti put zaredom obilježen je 15. listopada - Dan plina. Najvažnije teme radnog dijela Skupštine bile su spremnost plinskog sustava za zimsku sezonu i pouzdanost opskrbe prirodnim plinom. Dan plina i ove je godine okupio velik broj najvažnijih stručnjaka plinskoga gospodarstva Republike Hrvatske: predstavnike Hrvatskog operatora tržišta energijom (HROTE), predsjednike i članove Uprava te direktore svih relevantnih energetskih subjekata iz plinskog sektora.

Rukovoditeljica Službe prodaje i regulatorne usklađenosti tvrtke PSP d.o.o. Ivana Ivančić tom je prigodom održala izlaganje pod nazivom „Spremnost skladišnog sustava za nadolazeću ogrjevnu sezonu 2013/2014.“, kojim je stručnoj javnosti i okupljenim predstavnicima medija potvrdila da tvrtka Podzemno skladište plina d.o.o. – kao operator sustava skladišta plina u RH, nadležan za sigurnost i pouzdanost skladišnog transportnog sustava - potpuno spremno dočekuje nastupajuću sezonu grijanja. Kao i uvijek dosad, PSP-ov skladišni sustav pripravan je da u svim uvjetima iz skladišta plina u Okolima u transportni sustav isporuči sve nominirane količine plina.

Također, rukovoditeljica Službe prodaje i regulatorne usklađenosti tvrtke Podzemno skladište plina izvijestila je da će, s početkom travnja iduće godine, svi sudionici na tržištu plina moći ostvariti pravo transparentnog pristupa skladištu plina koje je zasad u zakupu tvrtke Prirodni plin d.o.o. Time će se osigurati povoljnija nabava plina, mogućnost uravnoteženja sustava na dnevnoj razini, ali i optimizirati trošak transporta plina. 

Radni dio svečane sjednice Skupštine HSUP-a završio je razrješenjem dosadašnjih te imenovanjem budućih članova upravnih tijela Hrvatske stručne udruge za plin za razdoblje od 2013. do 2017. godine gdje je u Upravni odbor HSUP-a imenovan i Gracijan Krklec, direktor Sektora tehnološkog upravljanja te Sektora razvoja i investicija tvrtke Podzemno skladište plina d.o.o.